Antalya Çıkışlı Eskişehir Ankara ve Anıtkabir Turu

Tur Tarihinizi Seçiniz

1. Gün - Antalya'dan Hareket

22:30 -  SARISU LİMAN CADDESİ

22:45 -  MELDA PALACE OTEL ÖNÜ

23:00 5M MİGROS ÖNÜ

23:15 MARKANTALYA AVM ÖNÜ

23:30 KEPEZ BELEDİYESİ ÖNÜ

23:45 TERRA CİTY AVM ÖNÜ

00:00 DEEPO AVM KARŞISI

00:15 AKSU BP ÖNÜ

Belirtilen noktalardan hareket ile 10 kasım özel eskişehir anıtkabir turumuza başlıyoruz

2. Gün - Balmumcu Heykel Müzesi - Sazova Bilim Sanat ve Kültür Parkı - Odunpazarı - Masal Şatosu

Yolda alacağımız ikramlar ve kahvaltı eşliğinde Eskişehir’e varmış oluyoruz. Dr. Yılmaz Büyükerşen Eskişehir’e kazandırdığı ve dünyanın pek çok ülkesinde bulunan “Madam Tassaud” müzesinin türkiyedeki ilk örneği olan balmumcu heykel müzesini ziyaret ediyor ve  ardından 19. yy’dan tarihimize miras kalan odun pazarı sokaklarını geziyoruz. Öğle yemeğimizi, Eskişehirin  meşhur böreği olan  Çiğbörek molarası verdikten sonra Sazova Bilim, Sanat ve Kültür Parkı’na gidiyoruz. Burada Masal Şatosu’nu, Korsan Gemisi’ni, Nuh’un Gemisi’ni gezip fotoğraflıyoruz. Gezimizin ardından, Eskişehir’den ayrılarak akşam yemeğini almak ve dinlenmek üzere Ankarada ki otelimize doğru yola çıkıyoruz. Eğlenceli bir günün ardından otelimizde akşam yemeğimizi alarak dinlenmek için odalarımıza geçiyoruz.

Sabah Kahvaltısı: Araçta set kahvaltı menüsü verilecektir.

Öğle Yemeği: Bölge restoranlarında ekstra olarak alınacaktır.

Akşam Yemeği:  Otelde açık büfe şeklinde alınacaktır.

Konaklama: Seçilen otellerde konaklama.

3. Gün - Anıtkabir- Ulus- Anadolu Medeniyetler Müzesi- Eski TBMM- Etnografya Müzesi

Otelde alacağımızaçık büfe  kahvaltının ardından  Anıtkabir’e doğru gidiyoruz. 1953 yılında yapımı tamamlanan Atamızın ebedi ıstirahatgahı olmasının yanında, hayatını, kurtuluş savaşını, inkılap’ları canlandıran anıtsal yapıyı geziyor  Ulu ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ‘ ü  saygı duruşunda selamlıyor ve sonrasında aziz Türk askerlerinin nöbet değişimini izleyerek Atamıza veda ediyoruz. Ankara'nın ilk kuruluş yeri olan Ulus semtine geçerek öncelikle Anadolu Medeniyetleri Müzesini  rehberimiz eşliğinde geziyor ve detaylı bir şekilde bilgileri alıyoruz. Sonrasında serbest zaman verilerek hem Ulus caddesini geziyor hemde öğlen yemeğimizi alıyoruz.  Yemeğimiz sonrasında eski T.B.M. Meclisini geziyor ve buradan Etnografya müze’sine geçiyoruz. Müze ziyaretimizin ardından Antalya yolculuğumuz başlıyor , siz değerli misafirlerimizi aldığımız durak notlarına bırakarak bir sonraki ECCTUR organizyonunda görüşmek üzere sizlere veda ediyoruz.

Sabah Kahvaltısı: Otelde açık büfe şeklinde alınacaktır.

Öğle Yemeği: Bölge restoranlarında ekstra olarak alınacaktır.

Akşam Yemeği:  Dönüş yolu üzerinde tesiste ekstra olarak alınacaktır.

Konaklama: Bu gece otel konaklaması yoktur.

Fotoğraf Galerileri

Fiyatlar

Müsaitlik Takvimi

Odanın müsait olmadığı günleri belirtir.

Fırsatları e-posta adresinize gönderelim

Kişisel Verilerin Korunması, Gizlilik Politikası ve Çerez (Cookie) Kullanımı İlkeleri hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.